סטרוק תוקפת: "מובילים אותנו להפליה בין דם לדם"

מהדורת הבוקר No Comments on סטרוק תוקפת: "מובילים אותנו להפליה בין דם לדם"

שרת ההתיישבות אורית סטרוק תוקפת בחריפות את מטה משפחות החטופים בראיון אצל קאהן וחכם ב'קול חי': "מטה משפחות החטופים נחטף על ידי אותם אנשים שהביאו עלינו את עסקת שליט ומובילים כיוון מאוד מסוכן למדינת ישראל. המשפחות רומסות אחת את השניה בצעדה הזו. רונן צור מוביל אותנו להפליה בין דם לדם"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת ההתיישבות אורית סטרוק, שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני) ותקפה בחריפות את הגורמים שמובילים את מטה משפחות החטופים: "המטה נחטף על ידי אותם אנשים שהביאו עלינו את עסקת שליט ומובילים כיוון מאוד מסוכן למדינת ישראל". היא הבהירה: "מהמשפחות אני לא מצפה לחשוב על משהו מלבד טובת קרוביהם".

סטרוק הוסיפה: "לצערי מי שמוביל את המטה, רונן צור, לא חזר בו מהדברים האיומים שהוא כתב על עסקת שליט ימים ספורים לאחר העסקה. דברים מזעזעים, הוא כתב בין היתר שכל מה שהם עשו בקמפיין היה כדאי שכל הביקורת תשתתק ברגע האמת".

"הפעם אנחנו מדברים על זה שחלק מהחטופים ישוחררו וזה יהיה על חשבון החלק השני", הדגישה השרה. "אנחנו רואים איך סינוואר פועל. מומחים אומרים בפירוש שאחרי שנשחרר את החלק הראשון זה יעלה את המחיר של השאר. בעצם המשפחות רומסות אחת את השניה בצעדה הזו. רונן צור מוביל אותנו להפליה בין דם לדם. יש יחידי סגולה כמו אליהו ליבמן שדורשים ששחרור החטופים יהיה רק מתוך הכרעת החמאס".

עוד אמרה השרה: "אני מרגישה מחויבת להביא את החטופים הביתה, אבל גם מרגישה מחויבת לחיילים שלנו שנלחמים שם ומחויבת לניצחון על החמאס".

סטרוק התייחסה גם לנושא הקבינט: "הלכתי לבדוק את ההסכם שנעשה עם גנץ ולבדוק מה מעמד קבינט המלחמה. כתוב מפורש שהכל חייב להיות כפוף לאישור הקבינט הרגיל והוא חייב גם להתאים את עצמו לקבינט המקורי. בתקשורת מנסים לגמד את הקבינט הרגיל".

רונן צור המייצג את מטה משפחות החטופים מסר בתגובה: "בימים שבהם מדינת ישראל מאחדת שורות ופועלת כאיש אחד לסייע למשפחות החטופים, בחרה סטרוק להאשים אותנו בסיוע לרוצחי החמאס. מדובר באשה מסוכנת המביישת את הציונות הדתית ואסור לאף יהודי וציוני לתת גיבוי להפצת השנאה האיומה מצידה של מי שלקחה על עצמה להרוס ולהשמיד את מדינת ישראל".

כזכור, בשנים האחרונות רונן צור הוא מהבולטים שבאנשי המחאה נגד ראש הממשלה נתניהו וממשלת הימין ולאחרונה אף הקים את תנועת "דגל ישראל", כחלק מהמאבק נגד הרפורמה המשפטית שקידמה ממשלת נתניהו. צור קרא בין היתר "לחסל את הטרור הביביסטי", לסגור את "ערוצי התקשורת והארגונים של זרוע הטרור הביביסטי ולהוציאם אל מחוץ לחוק".



0 תגובות